2016-05-13 14:52:49

Dan zamijenjenih uloga

 Na „Dan zamijenjenih uloga“ učenici su postali učitelji, a učitelji su se vratili u školske klupe. Tako su učenici zamijenili svoje učitelje i poučavali svoje prijatelje iz razreda.Tumačili su računske operacije, obrađivalo s gradivo vezano uz Uskrs, govorilo o pročitanom lektirnom djelu i još mnogo toga. Neki su čak i propitkivali naučeno, a većina ih je uživala u kontroli domaćih zadaća.

 Zamijenjeni satovi ispali su veselo i bučno. Nakon održanog i posljednjeg sata, svi su zamjenski učitelji bili zadovoljni i ponosni što su mogli isprobati kako je to biti pred razredom i poučavati. Osim zadovoljstva, složili su se i da učiteljski posao nije lak, a najteže im je bilo motivirati i zainteresirati učenike za određenu nastavnu jedinicu.

 Ne bih htio biti učitelj kada odrastem jer je to težak posao. Predavao sam povijest. Učenici su na satu morali prepisivati s ploče, zalijepiti radne listiće i čitati tekst iz udžbenika. Da ikako mogu, promijenio bih u svom satu neke pogreške u izgovaranju riječi, a pozitivno je što sam se trudio govoriti glasno i razgovjetno.                                                              

(Vitomir Marčec, 5.r.)

 Predavala sam sat biologije učenicima osmog razreda. Imala sam dva sata po četrdeset i pet minuta. Taj predmet mi je drag pa sam željela probati biti učiteljica. Učenici me baš nisu slušali, bili su glasni. Valjda sam bila malo preblaga. Biti učitelj je odličan osjećaj, ali kad te nitko ne sluša onda je grozan. Svoj sat ocjenila bih s pet jer mi je bilo zanimljivo biti učiteljica.

(Tajana Sokač, 8.r.)


Osnovna škola Draškovec